سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حلقه ازدواج مردانه پلاتین

 

حلقه ازدواج مردانه پلاتین

 

beytoote : حلقه ازدواج مردانه پلاتین به دلیل عدم استفاده از طلا در ساختار خود موردتوجه خریداران است. با توجه به اینکه تحقیقات ثابت کرده‌اند طلا برای مردان مضر است، اغلب مردان ترجیح می‌دهند از حلقه ازدواج مردانه پلاتین استفاده کنند. قیمت حلقه ازدواج مردانه پلاتین با توجه به عیار پلاتین و درصد خلوص آن در بازار تعیین می‌شود. دیگر نمونه کارهای گالری طلا و پلاتین مهدی میرزایی را هم مشاهده نمایید.

 

قیمت حلقه ازدواج مردانه پلاتین از حلقه طلای سفید و زرد بالاتر است، پلاتین به دلیل خواص و مقاومت بالایی که دارد نه‌تنها در حلقه‌های مردانه بلکه در ساخت حلقه‌های زنانه نیز مورداستفاده قرار می‌گیرد. حلقه ازدواج مردانه طلا ساختار متفاوتی دارد، حلقه مردانه هم به‌صورت نگین‌دار و هم به‌صورت رینگ ساده بدون نگین و جواهر تولید و طراحی می‌شود. طراحی حلقه مردانه بر اساس طرح مدنظر شما نیز قرار می‌گیرد. با طراحی اختصاصی قیمت حلقه ازدواج مردانه افزایش پیدا می‌کند.

 

حلقه ازدواج مردانه 

اکثر مردان مطمئن نیستند که در مورد حلقه ازدواج خود به دنبال کدام نوع فلز و ظاهر هستند. برخی از زوج‌ها تصمیم می‌گیرند که با گروه‌های خود هماهنگ شوند، درحالی‌که برخی دیگر اهمیتی نمی‌دهند که گروه‌های آن‌ها متال‌ها و سبک‌های متفاوتی باشند. این مکان مناسبی است که شما می‌توانید نگاه کنید. حلقه‌های ازدواج پلاتین مردانه همیشه یک انتخاب عالی هستند. آن‌ها خیره‌کننده به نظر می‌رسند، بادوام هستند و مانند هیچ‌چیز دیگری می‌درخشند. چه به دنبال اندازه کامل باشید، چه بخواهید حکاکی و سایر ویژگی‌های سفارشی‌سازی را داشته باشید. تمام نوارهای عروسی پلاتینیم مردانه ما ضمانت مادام‌العمر محدود ارائه می‌شوند. همه حلقه‌های پلاتین ما 950 پلاتین (95? پلاتین و 5? روتنیوم (حاوی نیکل) هستند.

 

انتخاب‌ها از حلقه‌های ازدواج پلاتین مردانه شامل رنگ‌های عمیق بسیاری است که نماد عشق شما به یکدیگر است.. ما سبک‌های مختلفی مانند لبه‌های صیقلی، پوشش‌های سیمی و موارد دیگر داریم. خرید پلاتین به این معنی است که کلاس، پیچیدگی و استایل خود را بهبود می‌دهید. درحالی‌که گران‌تر از فلزات دیگر است، ارزش هر پنی را دارد. انتخاب‌ها شامل برخی از بهترین انتخاب‌های موجود در بازار امروز است. 

 

فرق بین پلاتین و طلای سفید چیست ؟ یک تصور غلط رایج این است که طلای سفید و فلزات پلاتین اساساً در طول زمان عملکرد یکسانی خواهند داشت زیرا در زمان خرید یکسان به نظر می‌رسند. با این مطلب از سایت مهدی میرزایی همراه باشید.

 

طلای سفید یک فلز سفید زیبا است و ما اغلب آن را توصیه می‌کنیم، اما هر مصرف‌کننده باهوشی باید با بالا رفتن عمر استفاده برخی از معایب این فلز را بداند. یک قطعه طلای سفید طلای خالص نیست.

 

  



Platinum Jewelry 


Tiffany : Our elegant platinum jewelry elevates day and evening looks alike. Explore our classic and contemporary designs, from platinum rings to platinum earrings, necklaces and bracelets—all sure to stand the test of time. 

 

Book an In-store or Virtual Appointment 

Tailored just for you, our in-store and virtual appointments are designed to make your day easier. Whether you need help finding the perfect gift, celebrating an upcoming milestone or jewelry styling advice, we’re here to help.

 

منبع : پلاک طلا جواهر